![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1371 |
|
Senior Member
orkaan
|
i.i.g geen vlees te eten,er kwamen n.l. meer dieren en hoe zouden die dan zich voelen,over de drank zou niet al te veel worden gezeurd er kwam een man met een mand vol
|
|
|
|
|
|
#1372 |
|
Senior Member
regenboog
|
vol kippentjes, want Voske had voldoende kippen gevangen en liet die klaarmaken.
Nu gingen ze vergaderen...
|
|
|
#1373 |
|
Senior Member
orkaan
|
... maar echt vergaderen! Het was dringend nodig! BreezeCity was een spookstad geworden. 'Jammer', veinsde Voske. 'Helaas', treurde trialk. 'Heft een weemoed aan', klaagde Filippus. Waar de kippen voor nodig waren - dat weet geen kat meer want de muizen lagen al lang dood in de kast. Tussen januari en juni ligt de weg naar Rome, waar alle spelers samen aanspoelen na een tranenrit.
'In ieder geval', zei Filippus, die eigenlijk al lang geen woord meer had gezegd, 'in ieder geval': de trein moet weer op de sporen, anders is het doel van de sporen verloren. 'Och gij' hoeste Voske, 'de benen verkrampen, de maag brult en de kaas is al van mijn bord gepikt'. 'Sla zo toch geen wartaal uit', probeerde Nathanael. 'We maken er gewoon een levendige spamzomer van'. 'Daar heb ik wel zin in' juichte Filippus hoewel hij reeds ontpuberde en adoleceerde. Maar, hoe gaan we dat fiksen? Dat was de hamvraag. Uit onverwachte hoek kwam een antwoord:
|
|
|
#1374 | |
|
Senior Member
orkaan
|
Citaat:
![]() trialk citeerde wegens de voetbalnonsens,die hij erger vond als de warmte gaat e.e. a. wat tijd nemen,temeer dar hij nog steds digibeet is en vaak elders - iig groet
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|